معرفی یک مدل کسب و کاری جدید

معرفی یک مدل کسب و کاری جدید

تاریخ : یکشنبه 13 مهر 1399 زمان : 9:40 | بازدید : 65
نویسنده : admin | نظرات (0)

 

معرفی یک مدل کسب و کاری جدید

آیا دوست دارید یک نویسنده کتاب باشید، کتاب های تان را برای خواننده های مشتاق امضا کنید و یک کتابخانه از منابع دیگر مثل سی دی ها، دی وی دی ها، کتابچه ها، گزارش های خاص و محصولات دیجیتالی داشته باشید؟ (غروری را تصور کنید که اولین بار بعد از دیدن کتاب چاپ شده تان یا آلبوم سی دی های تان در کتابفروشی احساس می کنید.)

 

آیا تا به حال رویای این را داشته اید که یک سخنران حرفه ای باشید و در سراسر دنیا کارگاه برای آدم های دیگر برگزار کنید؟ (تصور کنید حضار تشویق تان می کنند، بعد، می بینید که گروهی از شرکت کننده ها به سمت میز ورودی هجوم می آورند تا کتاب ها، سی دی ها و ویدیوهای شما را بخرند.)

 

 

خب، اگر شما به هر کدام از این سوال ها جواب مثبت داده اید، پس شما شغلی به عنوان کارآفرین اطلاعات را دوست دارید. این واقعا زمینه جالبی است. این زمینه به یمن اینترنت که روش های جدید و خوبی را برای عمل کردن و به دست آوردن اهداف در اختیارتان می گذارد، هنوز خیلی جوان و در حال رشد است. در واقع، کاری که می کنید فروختن اطلاعات، مهارت و استعدادهای تان است.

 

این مدل کسب و کاری برای این افراد عالی است:

 

1- آدم هایی که از دوندگی های بی حاصل در کار خسته شده اند و می خواهند یک کسب و کار اینترنتی در خانه را شروع کنند.

 

2- نویسنده هایی که بالاخره متوجه شده اند که ارائه تمام اطلاعات شان در کتاب های 20 دلاری آنها را ورشکسته نگهداشته است.

 

3- سخنران های حرفه ای که در مدل های کسب و کاری شکست خورده دنبال شنونده های متفاوت و رفتن برای سخنرانی های هفتگی شان گیر کرده اند.

 

4- نابغه های کامپیوتری که در واقع می دانند چگونه با استفاده از مهارت های شان پول های خوب بسازند.

 

5- مشاورهایی که در تله کسب پول در ازای وقت، گیر افتاده اند.

 

البته که ممکن است شما شخصی خارج از این زمینه ها باشید، ولی کسی هستید که در یک زمینه خاصی که می خواهید در آن بازاریابی کنید، اطلاعات خوبی دارید. این هم خوب است. مهم ترین نکته این است که شما تجربه و دانشی دارید که دیگران برای دانستن آن حاضر هستند پول بدهند.

 

هر چند من واقعا باید به شما هشدار بدهم: کلمه کلیدی این است که «دیگران حاضرند برای آن پول بدهند.» وقتی نوبت به پول ساختن می رسد، دانش دانشگاهی تقریبا هیچ مفهومی ندارد. این واقعیت که شما شناخته شده ترین کارشناس گوزن های مهاجر، کسوف یا عادات کفتارهای جنوب آفریقا هستید، اهمیتی ندارد.

 

اگر می خواهید پول بسازید، اطلاعات تان باید کاربردی، مربوط به دنیای واقعی و محسوس باشد که افراد بتوانند از آنها برای پیشرفت شغل شان، بهبود زندگی شان، بهتر کردن روابط شان، توسعه مهارت های شان، تربیت بهتر کودکان شان یا امری مفیدتر استفاده کنند و البته، دنیای کسب و کار هم پول های زیادی برای اطلاعات در زمینه افزایش فروش، اداره ادغام شرکت ها، مدیریت کارمندها، بهتر کردن خدمات مشتری، توسعه رهبری و ... خواهد پرداخت.

 

چند نمونه از زمینه هایی را که در حال حاضر برای کارآفرین های اطلاعاتی منفعت خوبی به همراه دارد در ادامه می نویسم:

 

بازاریابی/ کسب و کارهای خانگی/ موسیقی/ استخدام نیروی تازه/ ورزش/ رهبری کسب و کار/ سرمایه گذاری ملک و مستقلات/ سلامت و بهداشت/ عتیقه جات/ بازاریابی اینترنتی/ کاهش وزن/ فروش/ کارهای هنری دستی/ هنر/ بازاریابی شبکه ای/ سرمایه گذاری/ مد/ ثروت سازی/ پیدا کردن کارمندهای خوب/ استراتژی بازاریابی/ پرواز و خدمات هوایی/ روابط/ کلکسیونری / طراحی سایت / باغبانی/ رشد و تربیت یک خانواده/ طراحی داخلی/ تغذیه/ سفر/ مهارت های معرفی.

 

و هزاران استعداد، مهارت، عادت، سرگرمی و دیگر زمینه های مورد علاقه عموم! موضوع بحث شما لازم نیست برای بازارهای عمده و بزرگ باشد. در واقع بعضی وقت ها سودآورترین موقعیت ها در بازارهای کوچک و گوشه ای پیدا می شوند.

 

چون این بازارها بیرون از رادار قرار دارند و توجهی به آنها نمی شود. هزینه رسیدن به اهداف شان کم است و تقریبا هیچ عرصه رقابتی وجود ندارد. یک بازاریاب اینترنتی گردش مالی ثابتی را با رفتن سراغ بازارهای گوشه ای به دست آورده است. بازارهایی مثل بازار افرادی که می خواهند به طوطی های شان حرف زدن یاد بدهند.

 

یکی از دوست های من همین کار را با نوشتن کتابی الکترونیکی درباره افرادی انجام داده است که می خواهند بدانند چگونه در مراسم عروسی، مناسبت های شام یا مراسم اجتماعی حرف بزنند. کلید اصلی، داشتن یک محصول معرفی برای مشخص کردن چشم اندازتان است؛ بعد همان طور که به ساختن مشتری های پایه ای ادامه می دهید، محصولات تازه ای فراهم کنید.

منبع:

https://www.bartarinha.ir/fa/news/636793/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%DB%8C%DA%A9-%D9%85%D8%AF%D9%84-%DA%A9%D8%B3%D8%A8-%D9%88-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش