مدیریت سایت

مدیریت سایت

تاریخ : شنبه 19 مهر 1399 زمان : 12:35 | بازدید : 45
نویسنده : admin | نظرات (0)

Web Design Trends For 2016 And Their Impact On SEO « SEOPressor – WordPress  SEO Plugin

 

ماموریت Brightcove آموزش و برقراری ارتباط با استفاده از ویدئو است. با استفاده از Brightcove ، بارگذاری و ویرایش فیلم ها آسان است. می توانید متن را مستقیماً در سیستم عامل بارگذاری ، برش ، برش داده و اضافه کنید. تجزیه و تحلیل نیز عالی است. همچنین یک گزینه همگام سازی YouTube وجود دارد.

 

سایت Brightcove در جهت مدیریت تعداد بسیار زیادی از فیلم ها است ، بنابراین این مناسب برای شرکت های سازمانی است.

 

نکته مهم در مورد Brightcove قیمت است ، که آدرس آن در وب سایت نیست و پیگیری آن دشوار است.

 

من به عنوان یک مشتری بالقوه ، از پیدا نکردن مشخصات قیمت در وب سایت آنها دلسرد شدم.

 

کافی است بگوییم که این سرویس از گران ترین قیمت است و اگر یک شرکت کوچک و متوسط ​​باشید ، ممکن است بخواهید گزینه های دیگری را نیز در نظر بگیرید.

 

4. YouTube - بهترین موردی است سئو چیست  که توسط موتورهای جستجو پیدا می شود

صفحه اصلی یوتیوب

 

اگر به دنبال یافت شدن هستید ، YouTube ممکن است برای شما مناسب باشد. مورد پسند Google است (و متعلق به آن است) ، بنابراین ویدیوهای موجود در این سیستم عامل به احتمال زیاد در بالای صفحه جستجو ظاهر می شوند.

 

همچنین با آپلودهای نامحدود ویدیو استفاده از آن رایگان است. رابط کاربری آسان و تجزیه و تحلیل مناسبی نیز دارد.

 

اما این ویژگی های رایگان قیمت متفاوتی دارند: تبلیغات زیادی وجود دارد. وقتی مخاطبان برای دیدن یک ویدئو در YouTube می آیند ، ممکن است یک ویدیوی گربه ای یا حتی مورد نامناسب را در صفحه کناری برای فیلم های مرتبط ببینند ، بنابراین این گزینه حرفه ای ترین نیست

 

همانطور که گفته شد ، بینندگان ویدیوهای دیگر را نمی بینند مادامی که ویدیوی میزبان YouTube را در سایت شما تماشا می کنند.

 

در حالی که گزینه های دیگر بدون تبلیغات و فیلم های مرتبط عجیب و غریب در کنار آن هستند ، YouTube هنوز هم می تواند گزینه خوبی برای برخی باشد. اگر به دنبال گسترش دامنه دسترسی خود هستید ، پیشنهاد می کنم از YouTube استفاده کنید.

 

YouTube آسانترین راه برای یافتن شما برای افرادی است که هنوز شما را نمی شناسند.

 

5. جوانه - بهترین برای رسانه های اجتماعی

جوانه

 

میزبان ویدئو Sprout یک گزینه ایده آل برای فیلم هایی است که برای سیستم عامل های اجتماعی در نظر گرفته شده است. Sprout از ویژگی های امنیتی عالی و تجزیه و تحلیل خوبی نیز برخوردار است. همچنین ادغام با فیس بوک وجود دارد. آنها همچنین دارای پنج نمایه برای پایین ترین سطح هستند ، اما برنامه رایگان وجود ندارد.

 

قیمت برای سه کاربر از 24.99 دلار در ماه و تا 500 گیگابایت شروع می شود.

 

Sprout به شما امکان می دهد فیلم های خود را در یک سایت حرفه ای میزبانی کنید که مارک شخص دیگری در ویدئوهای شما نیست. آنها همچنین می توانند اطلاعات کاملی از گزارش افرادی که فیلم های شما را تماشا کرده اند ، داشته باشند.

 

برخلاف ویستیا ، تعداد مشخصی صندلی در هر محدوده قیمت وجود دارد ، بنابراین Sprout برای تیم کوچکتر بهتر خواهد بود. اگر کمتر از پنج نفر باشید که بارگذاری فیلم می کنند ، قطعاً Sprout می تواند برای شما مفید باشد.

 

انتخاب بستر میزبانی ویدئو

با دانستن اهمیت فیلم در برنامه بازاریابی شرکت شما ، مطمئناً می خواهید بهترین میزبان را متناسب با نیازهای خود انتخاب کنید.

 

واقعیت این است که بهترین گزینه برای شما ممکن است ترکیبی از بیش از یک سیستم عامل باشد. به عنوان مثال ، در IMPACT ما از Vidyard برای ویدیوهای 1: 1 خود ، Vimeo برای IMPACT + و YouTube برای محتوای ورودی خود استفاده می کنیم.

 

مانند هر چیز دیگری ، میزبانی ویدئو یک سرمایه گذاری است.

 

اجازه ندهید موارد بدون گزینه رایگان مانع شما شوند. برای میزبانی ویدئوهایتان به گونه ای که برای شرکت شما بهترین کار را داشته باشد ، اغلب ارزش پول دارد.

 

سایت هایی مانند YouTube و Vimeo می توانند برای میزبانی از ویدیوهای بیشتر مبتنی بر محتوا بسیار جذاب باشند ، اما احتمالاً برای نیازهای ویدیوی فروش خود به سایت دیگری احتیاج دارید.

 

به یاد داشته باشید ، مهم است که پیدا کنید چه چیزی برای سازمان شما بهتر است - بنابراین وقت خود را برای تصمیم گیری اختصاص دهید.

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش